Calendari Activitats La Massa

Diumenge, 16 Juny

Pujada al Querroig des de Portbou

Secció Muntanya

Anada: Sortida de La Quintana a les 7 per començar a caminar a les 9 (Si no ens entretenim massa podem ser a Portbou novament a les 13h.

Descripció de la ruta:

El cim del Querroig (672m) es un indret situat al límit dels termes de Banyuls, Cervera i Portbou, a la divisòria entre l'Alt Empordà i el Rosselló.
Dalt hi ha un castell medieval molt trinxat ni de forma sinuosa sobre del qual el segle XV es va edificar una torre de guaita.
Deixarem el cotxe al Coll dels Belitres, a l’antiga frontera i ens dirigirem cap el Coll de la Farella on deixarem la pista i comença el tram mes dur de la sortida, passarem per un dolmen al que li falta la coberta i seguirem pujants fins fer cim i gaudir d’unes fantàstiques vistes des del Cap de Creus fins les platges del Rosselló.
La primera part de la baixada e fa per la carena, amb algun trosset una mica tècnic i unes grans panoràmiques per després tornar a agafar una pista fins el cotxe.
Baixarem fins el poble novament on deixarem el cotxe (si hem arribat a l’hora prevista podrem comprar begudes fresques al super) i caminarem 1 km cap el nord pel camí de ronda fins arribar a la Platja del Pi, una apartada caleta de còdols on podrem donar-nos un bany ben merescut i dinar.

Cal portar:
•Sobretot bon calçat, son 12 km sense cap dificultat especial però caminant sobre roca o terreny pedregós
•Imprescindible barret, ulleres de sol crema solar i si voleu banyar-vos xancles.
•Recomanable portar bastons, un paravent doncs sovint bufa la tramuntana i qui vulgui banyador.
•Esmorzar i dinar així com beguda.

Descarregar/veure document  Descarregar/veure document   (93 KB)

La Massa Centre de Cultura Vilassarenc | Mestra Viladrosa, 56 | 08339 Vilassar de Dalt | e-mail: lamassaccv@gmail.com